بیوگرافی آل پاچینو
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
پنج شنبه 20 شهريور 1393 ساعت 14:29 | بازدید : 1031 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

بیوگرافی آل پاچینو

 

آلپاچینو

 

آلفرد پاچینو ( آل پاچینو ) در تاربخ ۲۵ آوریل سال ۱۹۴۰ میلادی در محله هارلم نیویورک به دنیا آمد . پدر و مادر وی سالواتور و رز در سن دو سالگی آل پاچینو از هم جدا شدند وی پس از جدایی پدر و مادرش با مادرش زندگی می کرد . در سن ۱۴ سالگی به دبیرستان هنرهای نمایشی رفت اما به خاطر اینکه در زبان انگلیسی ضعیف بود خیلی زود از دبیرستان درآمد.

بعد از آن آل پاچینو برای آنکه در مدرسه بازیگری ثبت نام کند نیاز به پول داشت به خاطر همین شغلهای زیادی را امتحان کرد از جمله کارگری و کنترل چی سینما تا اینه مادرش فوت کرد وی چند وقتی به خاطر این اتفاق ناگوار در بیمارستان روانی بستری شد . پس از مرگ مادرش وی تصمیم گرفت تمام وقت خود را صرف هنر بازیگری کند و خمین کا را انجام داد پس از آن در مدرسه هربرت برگهف ثبت نام کرد و زیر نظر چارلز لاتن آموزش دید . پس از آن موفقیت های زیادی را بدست آورد و وارد تئاتر و پس از آن وارد سینما شد و یکی از ستاره های سینمای جهان شد .

 

برخی فیلمهای بازی شده توسط آل پاچینو

ناتلالی و من ۱۹۶۹  -  وحشت در نیدل پارک ۱۹۷۱  -  مترسک ۱۹۷۳ – سرپیکو ۱۹۷۳ – پدرخوانده ۲ ۱۹۷۴ – بعد از ظهر سگی ۱۹۷۵ – بابی دیر قیلد ۱۹۷۷ – عدالت برای همه ۱۹۷۷ – دریانوردی ۱۹۸۰ – نویسنده ۱۹۸۰ – صورت زخمی ۱۹۸۳ – انقلاب ۱۹۸۵ باز جویی ۱۹۸۶ – دریای عشق ۱۹۸۸ – دیک تریسی ۱۹۸۹ – فرانکی و جانی ۱۹۹۰ – پدرخوانده ۳ ۱۹۹۰ – گلن گری گلاراس ۱۹۹۲ – بوی خوش زن ۱۹۹۲ – راه کارلیتو ۱۹۹۳ – مخمصه ۱۹۹۵ – شهرداری ۱۹۹۶ – در جستجوی ریچارد ۱۹۹۶ – دنی براسکو ۱۹۹۷ – وکیل مدافع شیطان ۱۹۹۷ – نفوذی ۱۹۹۸ – هر یکشنبه موعود ۱۹۹۹ – قهوه چینی ۲۰۰۰ – بی خوابی ۲۰۰۲ – سیمونه ۲۰۰۲ – مردی که می شناختم ۲۰۰۲ – تازه کار ۲۰۰۳ – گیگلی ۲۰۰۳




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی , ,
:: برچسب‌ها: آل پاچینو , بازیگر , بیوگرافی , بازیگران خارجی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب